Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a anunțat că pentru a facilita trecerea de la platforma “Servicii online ANOFM angajatori” la serviciul integrat “Platforma PULS”, persoanele juridice înregistrate în baza de date sunt rugate să-și actualizeze datele aferente contului administrator/proprietar al firmei prin accesarea link-ului: https://t.ly/R7Wbs.
Acesta face parte din proiectul „Relația SPO cu angajatorii – #eSPOR”, POCU/801/3/15/139164, iar sistemul informatic integrat “𝐏𝐔𝐋𝐒” va oferi acces online la diverse funcționalități și servicii integrate, în special pentru depunerea, solicitarea și eliberarea electronică de documente în vederea accesului la măsurile de stimulare a ocupării forței de muncă oferite de ANOFM. De asemenea, va facilita declararea și ocuparea locurilor de muncă vacante, precum și servicii integrate de mediere a muncii pentru a facilita selecția sau identificarea automatizată a potențialilor candidați în vederea ocupării.
Toate aceste servicii vor fi oferite de ANOFM prin intermediul platformei PULS, și sunt menite să faciliteze procesele de angajare și de ocupare a forței de muncă. Agenția își propune să ofere un sprijin eficient atât angajatorilor, cât și persoanelor în căutare de locuri de muncă, prin intermediul acestui sistem integrat.
Citeste articol integral
Sursa & Foto Credit- “curier.ro”
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii