La Colegiul Național „Dinicu Golescu”, educația se îmbină armonios cu formarea psihospirituală, implicând întreaga comunitate școlară. Acest proces are rolul de a aborda teme esențiale precum educația, sănătatea mintală și dezvoltarea personală într-un cadru colaborativ.
În cadrul adunărilor bilunare, elevi, părinți și cadre didactice participă la sesiuni tematice variate. Un aspect deosebit al acestor întâlniri este prezentarea teoriei inteligențelor multiple de către Howard Gardner, care subliniază diversitatea abilităților umane. Teoria propune existența a opt tipuri distincte de inteligență, fiecare cu propriul său potențial.
Inteligența verbal-lingvistică se leagă de abilitățile de comunicare și persuasiune, în timp ce inteligența logico-matematică se concentrează pe raționamentul științific. Abilitatea spațial-vizuală permite recunoașterea și manipularea relațiilor între obiecte, demonstrând că procesul educațional trebuie să fie personalizat pentru a răspunde nevoilor fiecărui elev.
Astfel, Colegiul Național „Dinicu Golescu” continuă să promoveze o educație integrativă, bazată pe valorile actuale ale dezvoltării umane și cognitive.
Citeste tot articolul
Sursa & Foto Credit- “curier.ro”
contact: medialux85@gmail.com
Notă pentru publicații: Știrile sunt preluate automat din feed-ul Google News sau în urma unor acorduri scrise cu publicațiile. După cum observați, este specificată sursa, creditul foto și linkul către articolul integral. Dacă doriți ca articolele dumneavoastră să nu mai fie preluate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail de mai jos, și le vom întrerupe imediat.
Reclamatii & Reporturi Stiri
contact: medialux85@gmail.com
Cititi Termeni si Conditii